You cannot see me from where I look at myself

IMG_20160517_091640
(c)Ana R

 

Iza ogledala? Ili ispred ogledala? U kojem kutu zgažene mašine će pronaći ispisanu bakarnu ploču? Sa koje strane je nebo jače obojeno? Koja strana neba nije vidljiva?
Ne želim da gledam u nebo.

Prisustvo važnog  je oskudno naviranje naivnog, svež početak neophodnog.
Rođenje slepog sunca je jednako smrti mraka.
Rastem, ali rastinje u meni me žali živu. Tresem se, i ritam mog drhtanja trese zemlju sa korenja. Biljka koja ne ume da laže, zavetovala se na iskrenost Zelenom. A ja Crnom. U crnom spavam, kroz crno hodam, na crnom spavam. Svaka čestica tame je kap moje krvi, provrele, ohlađene, proceđene, čiste i bezbedne.
Bezbedna sam.
Čini se kao da sam tek sada na početku. Kako ću nazvati sve ovo što se dogodilo pre početka? Prapočetak? Pra početak.

The flesh covers the bone
and they put a mind
in there and
sometimes a soul
….
Flesh covers
the bone and the
flesh searches
for more than
flesh.

 

Leave a Reply

