Svakodnevnica

 

АНА3

Crnom četkom povučem crvenu liniju

Progovorim

Prohodam

Dočepam se tvojih reči

Njegovog pokreta rukom

I padnem na vaše noge

Ne postoji ni jedna prečica do lepote

Iako mi stopalo nagriza senka

Sopstvenog koraka

Ne postoji ni jedna poznata prečica do

Savršenog crteža

Do savršene misli o savršenoj boji

Vi ste ovde moja prečica

Do zemlje

Do poljupca kiselog

Prljave kiše i staklenog jezera

Na kome ležim

I čekam

Da glasno propadnem i zavrištim:

Ovo je prečica do mene!

 

Svi prostrani i mrtvi crteži

Ujedinite se

Ako njegovo jutro

Preživi svoju smrt

Mrak će te dočekati razumno

Ako tvoje jutro preživi svoju smrt

Kao što ti razumno dočekuješ jutra

Sklupčan u gnezdu svojih roditelja

Dok ti izmišljam novo ime

Novi broj zuba

I pravim jastuke od svojih bolesnih jajnika

Probudi se!

Dosta si umirao.

Provučem nogu

Kroz troglavi krevet

Zacvilim

Zaurliknem snagom

Hiljadu žutih okeana

Provučem te kroz stozubi jastuk

I ušijem u obliku

Imena tvoje lobanje

Obraćam ti se!

Poslušaj

Istu reč

Isto obećanje

Isti glas

Zamisli me jasno

Kao što vidiš

Crnu večnost

Iza ispred i u sebi

Moj osmeh

Obešen koncem o

Nebo

Je privremen

Crvenom četkom

Veličine nula

Povučem crni potez

Po rastegnutoj koži tvog nosa

A onda posečem bore na kolenima

Svet me ionako neće

Vratiti hladnu umrlom cveću Svet

Neće primetiti kako kopam Zemlju

Ispod zemlje

Kako lučim med ispod

Jezika

Kako beonjače pakujem u otvorene pore na tvom nosu

Ovih dana jedva nateram sebe da zaspim

Drži me budnom Misao

Paralelna sa crtežom saća na zidu

Koju prsti na nogama zatežu između sebe i cepaju

Crvenim osmehom

Dodirnem granicu slikanja sa snom

Progovorim
Zaćutim

Prohodam

Padnem

Zaspim

Tvoje obamrle reči

Dočepaju se mog vrata

A njegove šake neprobuđenih plavih očiju

 

2 thoughts on “Svakodnevnica

Leave a Reply

